Alla inlägg under februari 2013

Av Linn Persson - 28 februari 2013 12:07

VILKET UNDERBART VÄDER DET VARIT DE SENASTE DAGARNA!!! :)

Var bara tvungen att säga det..

Ja, i torsdags tog jag lov och första dagen på lovet spenderades i Karlstad med ett skönt gäng. Även om jag bestämde mig när jag åkte dit att jag INTE skulle köpa en balklännning det här året så kom jag allt hem med en ändå. Men den var ju så fiiiin:') Blev även lite annant smått å gott. En dyr, men ack så rolig dag.

Resten av lovet har det varit kanonväder och trots att jag skulle behövt sitta inne å plugga ett par tre timmar per dag så har jag hoppat det bara för att få va ute så mycket som möjligt! Får passa på att njuta när solen skiner! :) Dedär med att plugga kan man göra när det regnar..

Har tillbrnignat endel tid på att gå skidor och på skyttevallen. Kan inte motstå att glida runt i de perfekta förhållanderna! På vallen har det varit lite kämpigare eftersom jag precis skaffat mig linser, så lär träna endel på det så jag vänjer mig.

Tänkte att jag skulle ta en långpromenad idag med Natasja, men den får nog inte bli riktigt så lång eftersom jag vaknade upp med världens dunderförkylning.. Så hitils idag har jag pluggat. Men nu blir det på med mycket kläder och ändå ta en tur i solen:)

Till helgen blir det att åka upp coh kolla på vasaloppet! Måste säga att jag är sugen som 17 på att köra men får ta och hejja istället! :) 

Här är min balklänning! ( Tänk bort bh-banden, mitt ofixade hår, osminkade ansikte och deppiga ansiktsuttryck! )

 


Av Linn Persson - 15 februari 2013 14:30

Natten till igår vaknade jag och kände mig riktigt dålig. Feber, illamående och ont i hela kroppen. Det höll i sig tills i går mitt på dagen nångång. Är fortfarande hängig och huvudvärk men har iaf fått behållit ett äpple och en liten skål med fil.. Alltid något!
Idag blir en dag liggandes i soffan och försöka bli frisk så fort som möjligt. Nåt positivt är ju att jag knappast lär missa skidskyttestafetten i em! Hör on dagen var vi till ännu en "TWAR-läkare". Denne påstod att jag inte hade twar men kunde inte vara säker förän proverna kommer om tre veckor. Lite svårt att veta vem man ska tro på. Den ena läkaren säger att jag har twar och att det låter som ett åskväder när jag andas medans den andra att jag inte har twar och att lungorna verkar jättefina på mig.
Känner att jag blir lätt frustrerad av att inte få nåt svar..:-(
Fick dock ett samtal från Peltonen/Alpina igår som gjorde dagen lite bättre! Skönt att det finns dom som tror på mig och är villig att samarbeta med mig kommande år oxå, trots att detta varit ett riktigt skitår.
Men jag har varit borta en hel säsong förut och kommit tillbaka, så jag vet att jag kan (och SKA) göra det nu oxå.
Nu gäller det att komma tillbaka till nästa säsong och hoppas på att det blir ett känns lika bra som första halvan av detta år kändes.

Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards