Alla inlägg under maj 2013

Av Linn Persson - 7 maj 2013 12:38

Det har hunnit bli maj och det nya träningsåret har dragit igång, jag äter inte pencelin längre och har börjat träna igen. Känns så otroligt skönt! Ska i slutet på denna vecka eller i början på nästa ta nya prover som visar om jag är helt frisk igen eller ej. Hoppas verkligen på att de proverna visar bra! Träningen känns såklart inte superlätt med tanke på att jag inte tränat ordentligt sedan oktober-november någon gång. Men det är ändå sjukt mycket lättare än det varit i vinter!

Första och andra maj har passerat och därmed har jag inget att retas med Martin om då han både fyllt 18 och tagit körkort! Grattis! :)

Så i torsdags (2maj) tog vi nattåg från Karlstad ner till Malmö. Detdär med att sova på tåg var ju oxå en upplevelse.Vi var sex st. i en kupé som inte var på många kvadrat. Varje säng var på sin höjd 80 breda och täcket bestod av filtar. Vi sov inte många timmar men det gick bra ändå. Väl i Malmö hälsade vi på släktingar och bekanta. På fredag em fortsatte vi till Köpenhamn för att gå på tivoli. Jag var där en gång när jag var liten och det var en besvikelse att komma dit nu. Inte för att det på något vis var litet eller träkigt. Men det var inte alls lika stort och häftigt som när jag var där sist. Bergochdalbanorna har liksom krymt sedan sist:P

Var beräknat att vi skulle hem lördag förmiddag men vi blev kvar till söndag. Så lördagen spenderades efter ett löppass, på ett stort köpcenter tillsammans med mamma och Birgitta medans "karlarna"(pappa, Martin och Håkan) fick bli hemma.

På söndagen när vi kom hem var vi rejält trötta efter en intensiv helg med tidiga mornar, sena kvällar och en hel del resande kors och tvärs.

Valde därför att ta vila igår eftersom det i em blir 3000 m test och läger under långhelgen. Under vilodagen blev det efter skolan en tur till Lotta på LoWi för masssage. Så himla skönt! :)


Idag var det dags att damma av bösssan igen! Kändes riktigt bra men längtar tills den nya stocken blir klar så jag får börja träna med den istället. Efter skyttet blev det rullskordor klassiskt i 1,45. Detta pass genomfördes endast iförd korta tights och sport-bh! Inte nog med det så såg jag en svala i morse. Två finfina tecken på att sommaren är påväg! :) Så undervart!:D

Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards