Alla inlägg under mars 2013

Av Linn Persson - 27 mars 2013 17:04

Nu är alltså säsongen för de allra flesta skidskyttar slut och det känns på ett vis skönt. Nu slipper jag helg efter helg tänka att jag borde vara på ena eller andra tävlingen.

Jag käkar fortfarande pencillin och hoppas det ska bli bra nu. Men nåt konstigt är det, senast i söndags rusade hjärtat på mig. Satt på akuten i sisådär tre-fyra timmar för det men de kunde inte hitta något fel. Var även på ultraljud (av hjärtat alltså!) och arbets-EKG idag. Men "oturligt nog" eller vad man ska säga så rusade det inte på mig den här gången utan allt så jättefint ut. De skulle försöka ordna så jag fick använda en sån där bandspelar ekg eller vad det heter som jag går med i flera dagar och som spelar in hur hjärtat slår. Vore skönt att få veta varför det rusar sådär.

Vår är det oxå! Och fantastiskt väder! :D

Har endast två lektioner kvar tills påslovet så det känns ju överkomligt. Blir dock tvungen att tillbringa stor del av denna lovvecka med att plugga är jag rädd för. Har liksom lite att göra.. he he Tills första veckan efter lovet skall jag:

1-Tränat på historiaprovet vi har på onsdag

2-Läst en bok (läst 1/5 än så länge) på historian och göra en redovisning

3-Projektarbetet ska vara inskickat och klart

4-Ett arbete i miljökunskap ska vara inskickat

Så ja, inte för att va taskig mot alla andra men de får gära va lite småkasst väder så jag slipper bli så avundsjuk på alla andra som får vara ute i solen (A)

Hur som hälst, såg några rullskidåkare här om dagen och herregud vad jag är sugen på att träna!!!! Tänk att få dra ett A2 pass på sisodär 25km i korta tights och sport-bh! ÅÅh ja riktigt längtar! Eller att bara stå och staka längt vägarna och känna hur solen steker på ryggen! Längtar nästan till och med efter blåsorna man får i händerna de första veckorna av att åka utan handskar! :)

Av Linn Persson - 4 mars 2013 18:28

Fick idag ett samtal som gjorde att en sten släppte från bröstet på mig! ÄNTLIGEN fick jag veta vad det är för fel!! Vet inte hur man kan vara glad av att man kommer äta pencelin ett tag. Fått svar på blodproven och de visar att jag har haft TWAR och att jag ev. även har det än. Kommer alltså bli pencelin ett par veckor nu. Sen vila upp kroppen under våren för att förhoppningsvis kunna börja träna sen igen i maj! :)


Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards