Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

Tidig helg

Av Linn Persson - 22 januari 2014 16:51

Onsdag och bättre i halsen. Var lite osäker i morse men kliandet i halsen försvann efter frukost. Valde att träna idag, fast bara ett lugnt pass med fokus på skyttet, och det gick riktigt bra!

Kallt som attans var det så jag körde med pappas allderles för stora fingervantar utanpå skidhandlskarna eftersom jag inte hittade min egna. De var kanske i störta laget... Men jag frös i alla fall inte om fingrarna till skyttet så det fick gå.

Blev lite skytteövningar i början och sedan åtta kombserier, varav de tre sista ingick i en tävling mellan mig och Jakob. Priset var 15 min massage på axlarna under samhällslektonen när Sprutte satt och prata.

Vann gjorde jag, men massagen har jag inte sett röken av... Får nog ta och påminna honom så det inte blir bortglömt .. 


En halv mattelektion (som jag för tillfället fattar ungefär noll av. Får nog ta och sätta mig in i det där innan kursprovet..)

Kolla film på samhällen och sedan 20 min estetlektion. Tja det känns som jag faktist har ganska fina skoldagar. Inte mycket att klaga på egentligen, men känns ändå som det är mycket att göra..

Kan i och för sig ha något att göra med att jag blivit så skoltrött och omotiverad till allt vad heter läxor/uppsats-skrivande mm..

Har mycket tid då jag skulle hinna göra både det ena och det andra men får inte så värst mycket gjort. Kankse bäst att se till och ändra på det..


I morrn är jag i alla fall ledig och har vila, och sen på fredag bär det upp till idre på tävlingar. Vilket betyder att jag har tagit helg nu.

Känns rätt gött faktist! 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Persson - 13 april 2015 10:27

Av Linn Persson - 21 december 2014 19:23

Hej! Denna blogg används inte längre.. följ mig på min och Jespers gemensamma blogg:   http://www.linnochjesper.com ...

Av Linn Persson - 27 januari 2014 20:41

Helgen tillbringades i ett kallt men ack så fint Idre. På fredagen när vi åkte upp till Idre var det -32 i själva byn, men som tur var var det betydligt varmare uppe på fjället. Var "bara" -10-15 grader och strålande sol under fredagens träning. Det ...

Av Linn Persson - 21 januari 2014 20:53


Satt och kollade igenom lite gamla kort och hittade detta. Snart är det mitt namn på den där mössan, snart är det min tur att skriva att sista inlämningsuppgiften är klar, att sista provet är gjort. Jag som får längta till att få springa ut, sjunga o...

Av Linn Persson - 21 januari 2014 10:17

Då var helgens tävlingar över. Tre dagars tävling känns i kroppen vill jag lova! Igår kördes stafett och jag körde (som alltid) första sträckan. Trots en sliten kropp hade jag bra tryck i åkningen. Lyckades plocka några sekunder ute på spåret eft...

Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards