Direktlänk till inlägg 13 oktober 2013

Träningsläger på hemmaplan

Av Linn Persson - 13 oktober 2013 19:07

Veckorna bara flyger iväg och huxflux är vi i v42(eller ja, i morrn iaf..) 

Förra veckan har rullat på som vanligt. Kunnat träna på och körde första intervallpasset i tisdags och förutom att pulsen låg onormalt högt kändes det helt okej. Har även kört lite nya styrkeövningar i veckan vilket resulterade i rätt rejäl träningsvärk och en och annan knut att trycka ut på massagen i går.

Helgen har varit lugn med vila i går och i förmiddags. Nu på eftermiddagen började lägret som håller på fram till på fredag. Vi (jag, Johanna och Felicia) fick möjligheten att vara med på damlandslagets läger de har i Torsby nu. Riktigt kul och bra träning! 

Idag blev det ett distanspass på rullskidorna kombinerat med skytte. På det blev det lite bålstyrka. 

I morrn bär det av till Tosseberg för intervaller! Nu, in i duschen. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Persson - 13 april 2015 10:27

Av Linn Persson - 21 december 2014 19:23

Hej! Denna blogg används inte längre.. följ mig på min och Jespers gemensamma blogg:   http://www.linnochjesper.com ...

Av Linn Persson - 27 januari 2014 20:41

Helgen tillbringades i ett kallt men ack så fint Idre. På fredagen när vi åkte upp till Idre var det -32 i själva byn, men som tur var var det betydligt varmare uppe på fjället. Var "bara" -10-15 grader och strålande sol under fredagens träning. Det ...

Av Linn Persson - 22 januari 2014 16:51

Onsdag och bättre i halsen. Var lite osäker i morse men kliandet i halsen försvann efter frukost. Valde att träna idag, fast bara ett lugnt pass med fokus på skyttet, och det gick riktigt bra! Kallt som attans var det så jag körde med pappas allder...

Av Linn Persson - 21 januari 2014 20:53


Satt och kollade igenom lite gamla kort och hittade detta. Snart är det mitt namn på den där mössan, snart är det min tur att skriva att sista inlämningsuppgiften är klar, att sista provet är gjort. Jag som får längta till att få springa ut, sjunga o...

Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards