Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

Dubbelsilver

Av Linn Persson - 19 januari 2014 21:45

Igår blev det silver och likaså idag på dagens masstart. Skyttet var inte lika bra som igår med 1-1-1-1 i skytte. Åkningen kändes inte alls lika rapp och bra som igår. Det känns i benen att det var tävlingsdag nr 2... Började stumna redan första varvet, sen var det bara att bita i. Fick erkänna mig besegrad när Emma spurta om mig på sista varvet. Igår var det jag som hade bäst fart under skidorna, idag var det hennes tur. Försökte hänga på och tryckte vad som gick uppför sista backen men kroppen ville inte och just där och då ville jag bara lägga mig ner och gråta! Fattar inte att det kan göra så ont av att åka lite skidor!!

Men väl i mål är det såklart skönt. Alltid skönt att komma i mål och även om jag inte är lika nöjd med dagen tävling som gårdagens lopp är jag över lag nöjd med denna helg.


I morgon väntar stafett och jag kör som vanligt första sträckan. I laget kör även Helene och Emma. Hoppas och tror vi har goda chanser!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Persson - 13 april 2015 10:27

Av Linn Persson - 21 december 2014 19:23

Hej! Denna blogg används inte längre.. följ mig på min och Jespers gemensamma blogg:   http://www.linnochjesper.com ...

Av Linn Persson - 27 januari 2014 20:41

Helgen tillbringades i ett kallt men ack så fint Idre. På fredagen när vi åkte upp till Idre var det -32 i själva byn, men som tur var var det betydligt varmare uppe på fjället. Var "bara" -10-15 grader och strålande sol under fredagens träning. Det ...

Av Linn Persson - 22 januari 2014 16:51

Onsdag och bättre i halsen. Var lite osäker i morse men kliandet i halsen försvann efter frukost. Valde att träna idag, fast bara ett lugnt pass med fokus på skyttet, och det gick riktigt bra! Kallt som attans var det så jag körde med pappas allder...

Av Linn Persson - 21 januari 2014 20:53


Satt och kollade igenom lite gamla kort och hittade detta. Snart är det mitt namn på den där mössan, snart är det min tur att skriva att sista inlämningsuppgiften är klar, att sista provet är gjort. Jag som får längta till att få springa ut, sjunga o...

Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards