Alla inlägg under juni 2013

Av Linn Persson - 24 juni 2013 11:38

Midsommarhelgen är nu slut och det har varit en ganska körig midsommar. Fredagen bestod, enligt tradition av Borejoggen. Var väldigt varmt att springa och benen var kanske inte i sitt bästa skick efter en veckas plantsättning och hårdträning..Men jag tog mig i mål och lyckades även med att köra ett styrka +löp pass på eftermiddagen. Kvällen bestod av god grillad mat hemma med trevligt sällskap.

Midsommardagen började med ett skyttepass innan 5 timmars plantsättning. Sen bar det iväg till mormor och morfar för riktigt god mat (som alltid vid mormor) med släkten.

Söndagen bestod av dubbelpass och midsommarlunch hos Martin, och avslutades med att både jag och Martin stupade utsliitna i säng. Kan säga att det inte dröjde länge innan John Blund kom och hälsa på..

Idag blir det återigen en fulldag. Fyra timmars cykel nu på morgonen (7-11). Efter en lunch framför datorn blir det nu vidare till Östmark för ytterligare några timmar på hygget och sen avsluta dagen med ett skyttepass.


Av Linn Persson - 11 juni 2013 08:41

Studentveckan har dragit igång och alla jämnåriga har gjort klart det sista i skolväg för att fira hela veckan att de tar studenten. själv är jag, såsom alla andra idrottstreor med på ett hörn. VI var med på studentlunchen i går och idag är det bal. På nåt vis känns de lite fel att stå där och inte ha nån mössa. Endel har jag gått i samma klass som i 6 år och nu ska dom dra. Känns märkligt. Samtidigt är det väldigt skönt att ha ett år kvar! Känner mig inte alls redo för "vuxenlivet" eller vad man ska kalla det. Även om det är rätt segt att gå i skolan så är det en trygghet. Hoppas det kommer kännas bättre nästa år. Så just nu är det rätt skönt att gå fyra år, de konstiga är bara att alla jämnåriga försvinner.


Igår på studentlunchen pratades det om tid, och jag får lov att hålla med.. Nyss började jag ettan och nu går jag ur trean. Vart tar gymnasieåren vägen ??

Okej jag har redan svaret: Träna, äta, sova, plugga

Men det är ett liv jag gillar, utom möjligen det sista, men det hör väl till det oxå.

Inte nog med att det är studetnveckan och tusen saker som ska göras så har jag en irriterande hosta som inte släpper. Vakna i natt av att jag hostade så fick bli en vilodag idag, vilket i och för sig passade ganska bra, men träning vill jag aldrig missa... Men så fick det bli!

Dagen blir rätt körig ändå misstänker jag.

Ska vara i Lämbacken för håruppsättning kl 11-13. Sedan tillbaka till Torsby, hämta en cykel, vidare till Fensbol för sminkning, nagelfix, på med klänning mm. Runt 16 är det korttagning vid Kolsberg för att en timme senare rulla ner mot Sunne, till balen.

Nu innan 11 måste jag plugga det sista inför matteprovet i morrn (har knappt börjat men det blir sista tillfället för det nu iaf) och ta en sväng med en helhysterisk Natasja som har alderles för mycket energi.

Hoppas på att hostan släpper under dagen, vill träna på som vanligt så fort som möjligt!


Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards