Alla inlägg under november 2013

Av Linn Persson - 19 november 2013 10:12

Oj,längen det skrevs nått här. Bland annat högskoleprovet lördagen innan höstlovet.

Det blev en ganska tröttsam lördag och fick bli en löptur på kvällen för att rensa ur skallen lite. Halva höstlov spenderades i Dala-Järna på läger med skolan. Börjde lite lugnt på lägret eftersom jag varit sjuk precis innan och ett lugnt pass extra kändes kroppen pigg och stark igen. Skön skänsla! När man trycker på,  pulsen går upp, det går hyfsat fort och ändå har man kraft kvar. Form?

Mmm, kändes nästan så.

Hela lägret flöt på bra med endel tuffa pass och ett rejält långpass löpning på cirkus fyra timmar. Väl hemma igen möttes jag av en bukett med röda rosor! Martin är allt för go han:)

Träning har flytit på bra och denna i fredags skulle jag ha åkt upp till Östersund på tävlingspremiär!

Men natt till fredag blev jag sjuk och det är jag än. Så denna tillbringas mestadels i sängen eller soffan så får jag hoppas jag är frisk nog för att åka på läger nästa vecka.

Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards