Alla inlägg under september 2013

Av Linn Persson - 24 september 2013 09:27

Ojoj.. som sagt, hänt mycket sen sist! Har genomfört en andra dag på rullskidskytte-SM som gick bra, fram till sista skytet... Där tappade jag återigen guldet på grund av en bom för mycket... Skolan har börjat, tester har genomförst. Vissa bra, andra mindre bra. Som laktattestet gick rätt bra. Likaså tossebergstest, där jag persade och utökade skolrekordet med ytterligare 15 sek!

Några dagar senare var det staktest och benskatetest. Staktestet brukar vara min starka sida men denna gång gick det inte alls. Kroppen sa ifrån helt och jag var så illa tvungen att avbryta testet. Första gången jag någonsin abrytit ett test eller en tävling och det kändes inte alls bra.. Var ändå rätt beslut eftersom jag senare samma dag blev sjuk och alltså hade nåt lurt i kroppen.

Skolan har rullat på som vanligt. Känns dock så himla konstig att vara kvar när alla andra i klassen har börjat på chalmers, börjat jobba etc. Känner mig liksom lite udda på skolan nu. Tur iaf att vi är ett gäng fyror på skolan ändå. Förra veckan var vi (skidskyttarna och längdåkarna) på läger i Sälen. Ett bra läger med mycke mängd. Börjar minsann kännas att hösten är här nu..

Idag skulle jag ha sprungit 3000m test, men jag känner mig inte frisk så stannar hemma och kurerar mig idag. Tråkigt tråkigt... Kan ju i alla fall hoppas att man får gjort en och annan läxa...

Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards