Direktlänk till inlägg 15 oktober 2012

Måndagsmassage!

Av Linn Persson - 15 oktober 2012 21:36

Mådagn idag och vilodag. Efter skolan blev det massage hos Lotta på salong LoWi. Härligt härligt! :) Måndag och det har varit en dyster dag på flera vis.

Dels ligger det som ett tungt moln över hela Torsby efter olyckan som hände natten till Söndag. så fruktansvärt hemskt! Och onödigt... Jag blir så arg! Olyckor händer, javisst men en sån här olycka är så fruktasvärt onödig.. Man SKA INTE sitta på en motorhuv på en bil (epa) som någon kör. Man SKA INTE köra när någon sitter på ens motorhuv..

Det va säkert kul så länge det gick bra men det är inte värt det på långa långa vägar.. Det är ett hårt straff att ta, för att ha lite kul en lördagkväll, för både personen som körde och killen som omkom..

Det som nästan skrämmer mig mest är att det är så många unga som dör häromkring och varje gång sägs och skrivs det en massa om att man ska ta hand om sig och varandra. Ett halvår senare är det som om endel inte kommer ihåg att det är farligt att köra för fort, rattfull mm. VARFÖR SKA DET ALLTID BEHÖVA HÄNDA SAKER FÖR ATT MAN SKA INSE HUR SKÖRT LIVET ÄR??

Skrämmande...

Det andra som är dystert är vädret. Riktigt gråkallt hela dagen.

Till sist är det mitt humör och lust att göra nåt som är rätt nere. Ingen motivation allts för att sätta mig och plugga fysik som en galning..

Nu blir det sängen och ladda lite batterier.


RIP Stefan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Persson - 13 april 2015 10:27

Av Linn Persson - 21 december 2014 19:23

Hej! Denna blogg används inte längre.. följ mig på min och Jespers gemensamma blogg:   http://www.linnochjesper.com ...

Av Linn Persson - 27 januari 2014 20:41

Helgen tillbringades i ett kallt men ack så fint Idre. På fredagen när vi åkte upp till Idre var det -32 i själva byn, men som tur var var det betydligt varmare uppe på fjället. Var "bara" -10-15 grader och strålande sol under fredagens träning. Det ...

Av Linn Persson - 22 januari 2014 16:51

Onsdag och bättre i halsen. Var lite osäker i morse men kliandet i halsen försvann efter frukost. Valde att träna idag, fast bara ett lugnt pass med fokus på skyttet, och det gick riktigt bra! Kallt som attans var det så jag körde med pappas allder...

Av Linn Persson - 21 januari 2014 20:53


Satt och kollade igenom lite gamla kort och hittade detta. Snart är det mitt namn på den där mössan, snart är det min tur att skriva att sista inlämningsuppgiften är klar, att sista provet är gjort. Jag som får längta till att få springa ut, sjunga o...

Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards