Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Testvecka

Av Linn Persson - 24 oktober 2012 19:53

Onsdag 24 oktober

-Bara två månader kvar till jul

-mindre än en månad till tävlingspremiär

-fem dagar till första snölägret

- två dagar kvar till höstlovet

-två-tre timmar kvar av kvällen som jag har tid att plugga kemi på.

Tiden går fort..


Igår var det tossetest på schemat och det var väl inte utav det bästa jag gjort kanke, snarare tvärt om.

Ingen bra "att göra tester"- dag igår helt enkelt. Nya tag i morrn, då är det SS-test som gäller!


Idag var en lugn dag vad gäller träning, just för att kroppen ska återhämta sig efter det tuffa passet igår och ladda upp för det hårda passet i morrn. Blev en hel del skytte på dagen pass och därefter ett lugn klassiskt kombpass på 1.30 Måste säga att det ser lite tunnt ut i träningsdagboken med tre timmars träning på tre dagar.. Men men, så är det när det är testvecka!

Idag var jag för första gången ledare på en ungdomsträning. Jag och Emma skulle träna de yngsta och det var riktigt skoj måste jag säga! :) ( Synd att vi aldrig hann med leken vingelägg.. )


Förutom att det är SS-test i morrn, lär jag berga mitt första IG. Prov i kemi och jag vet inte ens vad jag har prov i känns det som! Hmm ska nog sätta mig och panikpligga lite nu!

Hade! :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Persson - 13 april 2015 10:27

Av Linn Persson - 21 december 2014 19:23

Hej! Denna blogg används inte längre.. följ mig på min och Jespers gemensamma blogg:   http://www.linnochjesper.com ...

Av Linn Persson - 27 januari 2014 20:41

Helgen tillbringades i ett kallt men ack så fint Idre. På fredagen när vi åkte upp till Idre var det -32 i själva byn, men som tur var var det betydligt varmare uppe på fjället. Var "bara" -10-15 grader och strålande sol under fredagens träning. Det ...

Av Linn Persson - 22 januari 2014 16:51

Onsdag och bättre i halsen. Var lite osäker i morse men kliandet i halsen försvann efter frukost. Valde att träna idag, fast bara ett lugnt pass med fokus på skyttet, och det gick riktigt bra! Kallt som attans var det så jag körde med pappas allder...

Av Linn Persson - 21 januari 2014 20:53


Satt och kollade igenom lite gamla kort och hittade detta. Snart är det mitt namn på den där mössan, snart är det min tur att skriva att sista inlämningsuppgiften är klar, att sista provet är gjort. Jag som får längta till att få springa ut, sjunga o...

Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards