Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Linn Persson - 12 juli 2013 13:23

Snart har ännu en träningsvecka flugit förbi. Det märks att jag kör på rätt hårt när jag verkligen kan uppskatta en vilodag och bara njuta av att inte göra nåt speciellt. Hade en vilodag igår. Blev kanke inte så mycket "slappaheladagendag" men kul att ha tid med lite annat än träning nån dag då och då:) Började gårdagen med att hjälpa till att röja undan sly hemma hos Martin. Därefter blev det en tur med kanoten till kläggen. Så underbart att bara glida helt ljudlöst längs älven! Blev lite jobbigare hem då det blev motströms men..  

Vid kläggen skulle Martin och Louise bada, medan jag tänkte att jag bara kan känna på vattnet. 20 min senare stod jag till midjan med vatten och hört på Louise och Marin som i 15 min sakt hur skönt och varmt det är bara man kommer i. Och att jag ska komma igen och "det är ju faktiskt sommar, klart du ska bada".

Men inte kunde lite tjat få mig att ändra mig, däremot när jag praktiskt taget blev halvt nedbrottad/iknuffad fick det väl tillslut bli årets första (och förmodligen sista) dopp. Fy sjutton va kallt! Nej det är bara att erkänna.. Jag är en badkruka, från topp till tå, tråkligt men sant.

I går kväll fick det bli en tur till Rådom på bilbingo. Synd bara att det alltid är någon annan bil som tutar när jag börjar tycka det är spännande för att jag har 2 nr från bingo.


Idag fick det bli en liten sovmorgon, då det blev rätt sent igår.. Har i alla fall tränat klart dagens första pass. Nu, efter mat ska jag sova, upp och skjuta och sen iväg på ett gympass.

Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards