Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Linn Persson - 4 juli 2013 13:03

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Tosseberg är det jag känner mest hatkärlek till!

Var där nu på förmiddagen och körde ett rejält intervallpass. Körde fyra hela backar uppdelat i åtta intervaller. Riktigt tufft men bra pass. Tur man har snälla kusiner som ställer upp och kör bilen så jag tar mig ner för berget igen. Tack för det Louise! :)

Är faktiskt riktigt nöjd med passet, aldrig kört mer än tre backar förut så blev ett typ av rekord idag. Känns skönt!

Vad som var mindre skönt var känslan i låren efter första skateskäret och fram tills passet var avklarat! Totalt tvärstum och mjölksyran kom fortare än kvickt.. Det var dock ganska väntat att benen skulle protestera endel idag med tanke på att jag knappt kunnat gå de senaste dagarna efter löpintervallpasset i måndags. Frågan är ju varför jag fick sån brutal träningsvärk av att springa?  Det var ju inte direkt så att det var nya muskler jag använde..

Precis när jag kom innanför dörren fick jag en förfrågan om jag vill simma halva Vansbrosimmen i morgon. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Hade varit kul men med tanke på att jag är lite småhostig kanske det är bäst att låta bli, så jag inte drar på mig något. Vi får se hur det blir!


Nu ska jag ta och sova en sväng, handla, laga middag (så skönt att komma hem efter passet och maten är klar), och valla av skidorna innan det blir ett styrka+löppass i eftermiddag.


Presentation


LINN PERSSON

Träningstipset

Blir du ofta sjuk efter träning?

Glöm inte torrt ombyte och tex banan direkt efter träning.   

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kontakta mig

Linn Persson

Vitsandsvägen 66

68534 Torsby

Mobil: 0703309861

Adress: nossrep_94@hotmail.com

Ny


Ovido - Quiz & Flashcards